Opgelost door Bundol.nl: Bestelling betaald NIET geleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 364389
Gebruiker
Wim J.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 maart 2019 hebben wij scheermesjes besteld en betaald. Er kwam een factuur. Na 3 weken niets ontvangen. Na een telefoontje volgt een verzend bericht. Er wordt ondanks telefonisch contact en emailberichtjes NIETS geleverd en gereageerd. Ook op het verzoek terugstorting van het bedrag wordt niet gereageerd. Hier is dus sprake bedrog / oplichting. Per ommegaande sturen wij deze informatie ook aan radar. W. Janse

De oplossing

Geld terug storten. Vertrouwen is weg.

2 reacties

  1. Auteur
    Bundol.nl
    Datum
    Beste heer Janse,

    We hebben alles keurig verstuurd en hebben geen achterstanden meer.
    Het kan zo zijn natuurlijk altijd dat er iets zoek raakt en kunnen dan ook nogmaals uitleveren.
    Ook terugstorten behoort tot de mogelijkheden.
    Wel op basis dat dit verzoek hier op een keurige positieve manier wordt afgesloten. Bedrog en Oplichting is natuurlijk iets waar we ons als goedlopend Daily Deal bedrijf niet in herkennen.

    Wel bieden we onze excuses aan voor het niet leveren tot voorbij uw brievenbus.

    Groet Bundol
  2. Auteur
    Wim J.
    Datum
    Het geld is teruggestort. Dus blijkt geen bedrog/oplichting te zijn. Wel erg jammer dat er ondanks herhaaldelijk verzoeken pas na een negatieve review wordt gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugstorting geld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bundol.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen