Opgelost door Bundol.nl: Slecht product.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 301144
Gebruiker
Robbie007
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Levert een zeer slecht product. Bij klachten word je afgesnauwd en als je dan een normale reactie vraagt krijg je helemaal geen antwoord meer. Klant is bij dit bedrijf geen koning maar meer iemand die ze lastig vinden. Jammer van de ster die ze NIET verdienen.

De oplossing

Excuus en geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Bundol.nl
    Datum
    beste heer Buijs,

    Uiteraard onze excuses als iets niet bevalt echter geven we natuurlijk alleen geld als het product in juiste verpakking retour komt.Graag een reactie overigens mag dat ook per mail en dan is deze discussie niet nodig

    groetjes en nogmaals excuses maurice
  2. Auteur
    Robbie007
    Datum
    Omdat het al langer speelde en jullie ook mijn gegevens hebben was dit al eerder opgelost kunnen worden.
    Ik heb deze 2 potten dus ook weggegooid omdat het niet werkte zoals in de omschrijving en alleen maar troep gaf.
  3. Auteur
    Bundol.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Nogmaals u geeft meteen aan de potten te hebben weggegooid al bij de klacht op deze manier zal geen enkel bedrijf u tegemoet komen.

    Wij willen alles retour nemen volgens de regels en u tegemoet komen.

    We bieden onze excuses aan als u niet tevreden bent geweest maar nogmaals u heeft het recht in Nederland alles binnen 14 dagen van reden retour te sturen. U heeft het helaas weggegooid.

    Groet Bundol team
  4. Auteur
    Robbie007
    Datum
    Op de klacht werd al na de 1e melding nooit gereageerd dus ligt de schuld niet bij mij. Maar als Bundol al eerder had gereageerd op het feit dat dit spul niet werkte had ik het terug kunnen sturen. Verwacht niet dat ik de potten bewaar in die zin dat de klacht al in 2016 is ingediend en pas nu een fatsoenlijke reactie komt na herhaaldelijke verzoeken. Dus Bundol is bij deze in gebreke gebleven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbie007
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie van Bundol. Ik geef Bundol nog 1 week de tijd voor een oplossing anders ben ik toch genoodzaakt een andere weg te bewandelen middels de Consumentenbond. Jammer dat ze ook nooit gereageerd hebben op de 1e mail die na het uitproberen van het product is verstuurd dus zijn ze nalatig en leveren slechte service. Er komen oa 2 litho's van Herman Brood dus klacht is bij deze opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bundol.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen