Klacht Bunnybunch: ik word enorm gedupeerd door dit lastertopic, zie foto

sad Niet opgelost
a1a1

direkt onder mijn stalnaam op Google, is sinds vorig een zeer negatieve recensie te vinden, die nietberust op waarheid!!, en van 5 jaar geleden is!!!
iemand heeft dit bewuste topic vorig jaar bewust omhoog gehaald, ( er is nogal wat haat, nijd en jaloezie onder fokkers,waardoor ik weet dat dit doelbewust is gebeurt) Een ieder die mijn stalnaam googeld.word hier nu mee geconfronteerd , andere fokkers gaat benaderen, daarnaast word ik de nodige keren superbanaal gebeld, gemaild, toegesproken, zonder me te kunnen verdedigen. behalve de stress en onrecht, moet hier toch iets aan te doen zijn? dit is pure laster, en eigenaar van forum wil hier niks mee doen.

het topic vieze klitten weghalen!!

a1a1
    we hebben inmiddels juridische stappen ondernomen, maar wie zit op deze ellende te wachten, terwijl het heel makkelijk is om het topic te verwijderen wat een ieder met wie ik het bespreek ook als advies geeft. het blijft smaad en laster. de consequentie voor nu, door hoe dit te vinden is op google, is niet in verhouding met iets wat 5 jaar geleden eenzijdig is geschreven door iemand , en bewust door een ander persoon, vorig jaar, omhoog is gehaald. Ik zou het fijn vinden als het begrepen word door bunnybunch en het ze het topic gewoon wil verwijderen.
    a1a1
    voor de zoveelste keer is er nu door Bunnybunch aan het topic gesleuteld..........mbt mijn naam enz. Dus ze erkend wel degelijk dat dit topic al langer dan een jaar , mijn naam en alles besmet!! Als dit zo makkelijk door beheerder beinvloed kan worden........
    heeft bunnybunch persoonlijk eigenbelang om dit topic hoog te houden?
    iedere fokker, persoon, adviseur, die ik spreek, blijft me naar haar verwijzen, helaas zonder effekt.
    de fotos van alle veranderingen zijn opgeslagen. Jammer dat het humane gedeelte niet mag meetellen aangezien bunnybunch zelf ook geinspireerd is door konijnenliefde.
    Bunnybunch
    Beste meneer Elzinga,

Ik heb u meerdere malen te woord gestaan, zowel per email, als telefonisch. En elke keer duidelijk uitleg gegeven hoe het zit. Ook heb ik dit uitgelegd aan uw zaakwaarnemer en hostingbedrijf toen die hierover ge-emaild hebben. Dat ons beleid recht tegenover uw mening staat, maakt het niet onvriendelijk of onredelijk. Het is alleen niet wat u wil horen.

Door één van onze forumleden zijn in 2013 twee langharige Teddy konijntjes bij de fokkerij van uw vrouw. Dit lid heeft daar persoonlijk een slechte ervaring gehad met betrekking tot de hygiëne en de gezondheid van de konijntjes. Eén van de konijntjes is vrij snel na aankoop ingeslapen bij een dierenarts. Deze ervaring heeft het lid op ons forum omschreven. In hetzelfde topic geeft ze ook aan contact gezocht te hebben met de fokker en dat die het aankoopbedrag terug zou storten als oplossing.

Er zijn inderdaad aanpassingen in het topic gedaan, op jullie verzoek overigens. Zo is de naam van uw vrouw uit de berichten gehaald.

In onze forumregels staat dat een lid een persoonlijke ervaring met een product, bedrijf, dierenarts of fokkerij op ons forum gewoon mag delen, een forum is immers bedoeld voor het delen van meningen en ervaringen. Mits het gaat om een ervaring uit de eerste hand en de beoordeling voldoet aan onze verdere forumregels, blijft deze dus op onze website staan. Deze beoordeling voldoet daar aan, en is om die reden niet van het forum verwijderd.

Evelien de Vries
    Bunnybunch.nl

a1a1
het onderwerp verwijderen van internet. deze consequentie voor mij, na 5 jaar, is niet in verhouding met een mening van iemand op een forum

Ook een klacht indienen over Bunnybunch?