Klacht Bunnybunch: Onvriendelijk en niet meedenkend

Willem E

Op het forum van deze website worden negatieve reacties niet beoordeeld.
Ik heb de eigenaresse hierover aangesproken.
Deze reageerde zeer onvriendelijk en gaf geen enkele medewerking
Op de vraag naam en toenaam te verwijderen gaf ze aan hier geen enkele medewerking te willen geven

Naam en verwijzing van het forum verwijderen.

Bunnybunch
    Beste meneer Elzinga,

Ik heb u meerdere malen te woord gestaan, zowel per email, als telefonisch. En elke keer duidelijk uitleg gegeven hoe het zit. Ook heb ik dit uitgelegd aan uw zaakwaarnemer en hostingbedrijf toen die hierover ge-emaild hebben. Dat ons beleid recht tegenover uw mening staat, maakt het niet onvriendelijk of onredelijk. Het is alleen niet wat u wil horen.

Door één van onze forumleden zijn in 2013 twee langharige Teddy konijntjes bij de fokkerij van uw vrouw. Dit lid heeft daar persoonlijk een slechte ervaring gehad met betrekking tot de hygiëne en de gezondheid van de konijntjes. Eén van de konijntjes is vrij snel na aankoop ingeslapen bij een dierenarts. Deze ervaring heeft het lid op ons forum omschreven. In hetzelfde topic geeft ze ook aan contact gezocht te hebben met de fokker en dat die het aankoopbedrag terug zou storten als oplossing.

Er staan geen persoonlijke gegevens in het bericht, alleen de fokkerijnaam en de plaatsnaam worden in het betreffende topic vermeld.

In onze forumregels staat dat een lid een persoonlijke ervaring met een product, bedrijf, dierenarts of fokkerij op ons forum gewoon mag delen, een forum is immers bedoeld voor het delen van meningen en ervaringen. Mits het gaat om een ervaring uit de eerste hand en de beoordeling voldoet aan onze verdere forumregels, blijft deze dus op onze website staan. Deze beoordeling voldoet daar aan, en is om die reden niet van het forum verwijderd.

Evelien de Vries
    Bunnybunch.nl

Willem E
Er is geen oplossing geboden. Mevr blijft bij haar standpunt. Wat het probleem is dat als je de naam teddypallace op Google intypt er op de 2e plek een bericht komt van bunny Bunch over teddypallace, een bericht uit 2013 over jonge konijntjes viezig en vol klitten. Dit bericht uit 2013 wordt expres hoog gehouden. Onder de fokkers is veel haat en nijd en dit topic wordt expres hoog gehouden. Bunnybunch is inderdaad diverse malen benaderd om dit weg te halen wat ze dus niet wil doen, welk belang heeft zij hier? Het lijkt erop dat dit een soort sabotage is waar bunnybunch schijnbaar belang bij heeft. Hoe moeilijk is het om naam plaats e.d. weg te halen of bericht helemaal te verwijderen? Ik kan ook een rechtzaak beginnen maar zie tegen de kosten

Ook een klacht indienen over Bunnybunch?