Opgelost door Bunq: BUNQ zwijgt na blokkeren rekening.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 319369
Gebruiker
Dennis-A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor bijna twee weken staat mijn account bij BUNQ al geblokkeerd nadat ik slachtoffer was geworden door een scam aankoop op Marktplaats. De reden dat ik de aankoop op Marktplaats met BUNQ betaalde, was omdst de scammer op Marktplaats ook van BUNQ gebruik maakte, wilde graag zien hoe een betaling na een betalingsverzoek verliep (zal nooit meer een BUNQ betalings verzoek accepteren).

Van Marktplaats ontvangde ik een bericht dat ik hoogst vermoedelijk zaken had gedaan met een scammer (nooit het product ontvangen) en ontvangen mededeling aan BUNQ doorvermeld.

Ondertussen is het mij niet duidelijk waarom mijn account is geblokkeerd en duidelijkheid wordt mij ontnomen waarom het geblokkeerd is. Ondertussen heb ik heen toegang tot mijn bankrekening. Gelukkig dat ik mijn echte bankzaken bij een echte bank (ABN-AMRO) heb onder gebracht, BUNQ was meer een probeersel, kijken of het iet is. Waardeloos dus, ze hebben behoorlijk gefaald. Gelukkig staat er op de BUNQ geen saldo.

De oplossing

Verwacht een duidelijke antwoord en reden voor het blokkeren van mijn account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bunq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Dennis,

    As we can't discuss private information via this platform, could you please contact us through our in-app chat Private Matters (https://www.bunq.com/link/support? If you are having trouble accessing it, then please send us an email to support@bunq.com and we can help you there as well.

    Thank you.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis-A
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen