Klacht Bunq: Al maanden bezig om klacht verholpen te krijgen....wordt aan het lijntje gehouden door "helpdesk"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355933
Gebruiker
Herman67
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Opgelicht via klant van Bunq bank.
Slecht geholpen door "helpdesk".

Mijn vriendin Diana werd aangeschreven met "dear Banaan"...zeer amateuristisch
....ook geen verontschuldiging ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de betreffende medewerker zich verontschuldigd voor het verkeerd nomen van de naam van mijn vriendin....bovendien wil ik antwoord op de vraag welke oplossing is gevonden voor mijn "problem" (opgelicht door BunQ klant).
Dit loopt al maanden, er is beloofd dat het zo spoedig mogelijk opgelost zou worden maar dit is inmiddels maanden geleden.
Geboden oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Herman67
    Datum
    25/3/2019: nog geen reactie ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen