Klacht Bunq: Ben dupe van Internet oplichterij via medium marktplaats

Klachtnummer
# 419208
Gebruiker
FatimaKadi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een geldbedrag van 106,95 euro overgemaakt via tikkie naar tussen/tegenbankrekening: NL13 ABNA 0506 4173 44. [Verkoper banknummer: van
Etten NL13 BUNQ 2041 4217 70 x4910 pasnr.028].
Dit mede om een product-advertentie op marktplaats.nl betreft een Philips Airfryer XXL.

Nu lees ik overal dat het bedrog is. Heb al paar keer contact gezocht via marktplaats-advertentiebericht van desbetreffende verkoper op advertentienaam: Hansje uit Klazienaveen. Na overboeking via tikkie op maandag 20 januari 2020, 14.27 uur ontvang en hoor ik niets meer, geheel radio stilte.

Hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen. Eveneens heb ik hierover aangifte gedaan bij de politie en ABN AMRO-bank.

Gewenste Oplossing:
Graag mijn geld terug

De oplossing

Gewenste oplossing:
Overgeboekte bedrag van 106,96 euro terug ontvangen van bankrekeningnummer van
Etten NL13 BUNQ 2041 4217 70 x4910 pasnr.028.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen