Klacht Bunq: Blokkeren rekening zonder gepaste reden.

Klachtnummer
# 459817
Gebruiker
BoterKat2332
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bunq blokkeert mijn rekening nadat ik 100 euro heb ontvangen van een beleggingsapp. Ik kan alleen communiceren met ze via de app, echter mist de support optie waardoor dat niet eens mogelijk is. Ze reageren na enkele dagen nog niet op emails. Het blokkeren van een rekening is een ernstige ingreep, wees dan ook goed bereikbaar.

Bovendien hebben ze eerder al mijn gratis lidmaatschap zonder mijn weten automatisch omgezet naar een betaald lidmaatschap van 8 euro per maand. Ik ben hier natuurlijk ook zeer ontevreden over.

Gewenste oplossing

Rekening zsm deblokkeren en excuses aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen