Klacht Bunq: BUNQ IS MIJN GELD KWIJT

Klachtnummer
# 411481
Gebruiker
Sttani4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn geld is kwijt !!! Wat voor belachelijke bank raakt geld kwijt ?! Gaat notabene om inkomsten !!! Ik heb dit soort onzin nog nooit meegemaakt. Ook een waardeloze helpdesk, heb spijt dat ik ooit deze bank heb genomen. Ik ga het direct opzeggen wanneer mijn geld eindelijk binnen is. Ze vragen om een transactie bevestiging terwijl het om duo gaat en hun dit niet kunnen geven. Ze raken mijn €1000 kwijt waar ik naar kan fluiten en doen hier lekker luchtig over terwijl ik rekeningen moet betalen. Deze bank licht mensen op en houd het geld zelf !!!!!!!

De oplossing

Mijn geld eindelijk storten !!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen