Klacht Bunq: Bunq verdient geen bankvergunning, na oplichting komt de crimineel er mee weg terwijl ik gedupeerd a

Bunqeenbank?

Na internetoplichting heeft Bunq mij als klant laten vallen, niets gedaan om de crimineel en/of zijn rekening in de weg te zitten en leggen de schuld 'grove nalatigheid'. bij mij terwijl ik niets fout heb gedaan en Bunq criminelen faciliteert. om via deze bank ongestoord door kunnen, terwijl ik als klant 22.000 kwijt ben en moest overstappen naar een andere bank. Heel slecht bedrijf, bewuste strategieen om geen verantwoordelijkheid te nemen en onbereikbaar. Bunq verwijst naar KIFID, maar als zzp-er heb je een zakelijke rekening en daar kan KIFID niets voor doen.

Mijn schade vergoeden. Ik kan de advocaatkosten niet betalen omdat ik gedupeerd ben (22K), terwijl ik juridisch een sluitend dossier heb.

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bunq?