Klacht Bunq: dit is de bank waar veel oplichter bankieren

sad Niet opgelost
Opgelicht

Ik ben voor € 250,00 opgelicht via marktplaats voor 4 kaartjes voor Ajax Bayern Munchen, zie onderstaande banknummer , ze hadden er ook nog legitimatie bij gedaan , graag mijn € 250,00 terug storten op mijn rekening anders ga ik de publiciteit opzoeken want ik lees en hoor dat deze bank de bank is van allemaal oplichters !

Begunstigde Bunq B.V.
Omschrijving NL74BUNQ2031868985 Trevor Guilly
Bedrag € 250,00
IBAN begunstigde NL78 BUNQ 2291 2842 58
Kenmerk begunstigde b4t1ek9q
Kenmerk bank 0140000197723596
Datum 10 december 2018 21:40

ik wil graag dat mijn geld wordt terug gestort
Bunq vroeg om klacht naar andere mailadres te sturen heb ik gedaan maar nog niets van Bunq vernomen

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bunq
    Hello C. van Omme. We are really sorry to hear that this occurred. Could you please send this and all information that you have to support@bunq.com? Then we can be sure to begin an investigation, take proper action and provide you with the best course of action to take as soon as possible. Thanks again for informing us of this, as we do not support fraudulent activity of any kind.

Ook een klacht indienen over Bunq?