Klacht Bunq: Geld overgenaakt, dit blijkt een malafide rekening

Klachtnummer
# 390589
Gebruiker
Maastricht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren opgelicht door iemand net een Bunq rekening nr, 2x 50 euro betaald, echter geen diensten ontvangen.
Geld via tikkie betaald aan NL96 BUNQ 2036619843

Gewenste oplossing

Geld terugstorten naar mijn eigen rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen