Klacht Bunq: Ik ben opgelicht door iemand via een Bunq account.

Klachtnummer
# 340464
Gebruiker
Ronald
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben opgelicht door iemand via een Bunq account.
Tijdens de kerst heb ik (dacht ik) bij CoolBleu een Sonos base gekocht, de site zag er exact het zelfde uit als de coolbleu site. site adres:www.coolbleu-kerst.com. ik heb mijn aankoop gedaan en nooit een ontvangst bevestiging gehad, daarna coolbleu gebeld en deze gaven al aan dat er mensen waren welke een nep site gemaakt hebben en zo mensen oplichten. hier het betreffende rekening nummer NL78BUNQ2291284258. ik ga vandaag aangifte doen hiervan. wellicht kan Bunq in deze hier ook zijn verantwoording in nemen.

Ik hoor graag van u.
MVG Ronald

De oplossing

Zie bijlage

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Ronald
    Datum
    Mijn klacht is bijna verlopen maar ik heb nog geen enkele reactie ??
  2. Auteur
    Ronald
    Datum
    Nog steeds geen reactie

    Mvg
    Ronald

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen