Klacht Bunq: internetoplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337332
Gebruiker
Sabine Van Berkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via BUNQ een betaalverzoek gekregen voor een marktplaatsverkoop, dit blijkt een oplichter te zijn. Ik wil graag mijn 95 euro terug

De oplossing

geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bunq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Good evening. We are sorry to hear that this occurred. Could you please send this and all information that you have in regard to this individual to support@bunq.com? Then we can be sure to start an investigation as soon as possible, take proper action and provide you with the best course of action to take. Thank you.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabine Van Berkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bunq?