Klacht Bunq: Opgelicht bij Markplaats Aankoop en Betaling via BUNQ

Klachtnummer
# 337303
Gebruiker
Shethan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I would herewith like to report fraud by means of using the BUNQ payment application. I agreed to purchase concert tickets put on offer on markplaats. After chatting with the seller on whatsapp (0620706569) they asked me to pay the 300 Euros for 3 Tool concert tickets via the BUNQ payment app (IBAN: NL78BUNQ2291284258)

After paying via BUNQ, I never received the tickets and the seller went silent.

De oplossing

I expect BUNQ to investigate the user, block the account and pass his data to the local police. I also expect BUNQ to fully refund me the 300 Euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bunq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Good evening. We are sorry to hear that this occurred. Could you please send this and all information that you have in regard to this individual to support@bunq.com? Then we can be sure to start an investigation as soon as possible, take proper action and provide you with the best course of action to take. Thank you.

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen