Klacht Bunq: Opgelicht door klant van BUNQ voor 800 Euro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347517
Gebruiker
Manuela
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben opgelicht via marktplaats door een BUNQ rekeninghouder. Onder de naam J. Janssen. Heb 800 euro overgemaakt en nooit geen telefoons ontvangen. Wat gaan jullie hier aan doen, want het is een client van jullie bank???

De oplossing

Ik wil dat jullie mijn betaalde geld terugvorderen bij jullie klant! Ik ben opgelicht door diegene! Als jullie hier aan mee werken stel ik toch ernstige vraagtekens bij jullie bank! als u contact opneemt met mij zal ik u alle correspondentie plus kopie van de afschrijving toe laten komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Manuela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bunq doet helemaal niks. Zij ondersteunen hiermee internet criminelen die de mensen oplichten. Waardeloze organisatie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen