Klacht Bunq: Opgelicht via een rekeninghouder van een betaalrekening van BUNQ

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356267
Gebruiker
Hanseon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan geen contact maken met de klantenservice van Bunq. Ik ben opgelicht op marktplaats via een betaalrekening van BUNQ.

De oplossing

Ik wil mijn geld, ad 200 euro, terug van de rekeninghouder van BUNQ die mij opgelicht heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanseon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen