Klacht Bunq: Opgelicht voor €175,- via marktplaats

sad Niet opgelost
Sir&Tim#Forever

Internet oplichterij weer met een voor jullie wel bekend nr blijkt als je die op google intoetst
,Gaan alle towter en bellen af je stijgt nog net niet op maar het is al jaren bekend en jullie doen niets lees ik vooral:. Geen goed visite kaartje voor jullie bedrijf. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie , bij marktplaats heb overal bewijs van. En zou nu heel graag contact met jullie om het uit te leggen en wat jullie er aan gaan doen hier moet nu eindelijk een oplossing op komen want mijn geld gaat hoe dan ook terug kommen om dat jullie er vanaf weten. Dus graag contact zodat dot netjes opgelost kan worden . Ik heb ook net al aangifte gedaan bij de politie voor internet oplichting. Ik heb marktplaats op de hoogte gesteld. Ik heb van alles screenshots. Ook van jullie betaalverzoek die men stuurt via iDeal , deze kwam via jouw bank. Als je de dan op
Mijn ING afschrift kijkt staan er 2 iban nrs waarvan 1 de NL78BUNQ2291284258 BUNQ BV deze rekening staat volop op internet al jaren worden er oplichpraktijken mee gedaan waar jullie van weten.

Jullie gaan het uitzoeken en binden wie erachter zit. En geeft het aan. Jullie zijn als bank verzekerd dus jullie gaan mijn geld terug storten met intrest En we gaan praten met oa de politie en slachtoffer

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sir&Tim#Forever
    Het zou toch wel zo netjes zijn geweest als Bunq zou reageren. Maar je kunt ook totaal niet met ze in contact komen. Je zou toch zeggen en dat voor een bank!!!!!

Sir&Tim#Forever

Ook een klacht indienen over Bunq?