Klacht Bunq: Rekening geblokkeerd en account opgeheven

Klachtnummer
# 355215
Gebruiker
H.kaper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zonder geldige reden is opeens mijn Bunq rekening mét mijn saldo geblokkeerd. Ondertussen is mijn hele Bunq account verwijderd, dus ook mijn saldo. Ik heb niets verkeerds gedaan en heb geen regels geschonden en opeens word ik als klant verwijderd bij bunq.

Gewenste oplossing

Account en rekening deblokkeren en weer actief maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen