Klacht Bunq: Rekening geblokkeerd ivm betalingsverzoek

Klachtnummer
# 439100
Gebruiker
Oxygen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde mijn auto verkopen en dus heeft de koper gevraagd voor een betalingsverzoek. Die heb ik gestuurd en dus een aanbetaling ontvangen van de koper. Een paar dagen daarna is mijn rekening geblokkeerd ivm die transactie.

De oplossing

Ik wil graag mijn rekening deblokkeren omdat die mijn enigste rekeningnummer is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen