Klacht Bunq: Slechte service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362961
Gebruiker
lovecosmetica
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bunq stuurt zonder toestemming een overstap service naar mijn huidige bank. Nu zit ik met de gebakken peren. Ik moet nu alles gaan regelen omdat BUNQ een fout heeft gemaakt. En ze weigeren om dit te annuleren, noch een email te sturen naar mijn huidige bank. Het probleem is dat ik nu geen geld kan ontvangen van mijn klachten.
Zeer ontevreden en zeer slechte service.

De oplossing

Ik wil dat asap een email naar mijn huidige bank wordt gestuurd ivm annulering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lovecosmetica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bunq heeft nooit gereageerd op de klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen