Klacht Bunq: Trevor Guilly ligt de zaak op via Marktplaats&Bunq op!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 338542
Gebruiker
TOOL gereputeerde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor €350,- opgelicht. Via Bunq betaald aan derde. Graag geld terug!!

SEPA iDEAL
IBAN: NL78BUNQ2291284258
BIC: BUNQNL2A
Naam: Bunq B.V.
Omschrijving: bpx325kq 014000019
7723296 NL74BUNQ2031868985 Trevo
r Guilly
Kenmerk: 10-12-2018 21:39 014000
0197723296

De oplossing

Ik zou graag willen dat Bunq bv het geld van deze transactie terug boekt. En deze persoon aangeeft. Ik heb ook al aangifte gedaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bunq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi there. We are sorry to hear that this happened. Could you possibly send this and all information that you have in regard to this person to support@bunq.com? Then we can be sure to start an investigation and provide you with the best course of action to take. Thanks again for informing us of this.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TOOL gereputeerde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er moet nu volgens hun een reactie vanuit de politie komen. De politie hoeft nu alleen maar te vragen naar de rekeninghouder en dan is de identiteit bekend en kan er actie ondernomen worden. Maar of de politie dat doet???
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen