Klacht Bunq: Vast in het verificatie proces

Klachtnummer
# 479911
Gebruiker
Jeroen van Mierle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan door een 'upgrade' vanuit hun zijde mijn account niet meer in. Ik ben zelfstandig ondernemer en kan niet meer doen. Ik ben nu twee (!!) weken onderweg met de helpdesk, volg alle stappen, haal alle documenten wat mij tijd en geld kost en niets!

Ik word niet serieus genomen, krijg elke dag iemand anders, zijn kort in hun antwoorden, het is verschrikkelijk! Ik heb de hele communicatie in een mail staan en deel deze graag met iedereen. Amateurisme van het hoogste niveau.

Helemaal klaar met deze bank. 2 jaar een mega tevreden klant geweest en vele mensen aanbevolen om dit te gaan gebruiken. Ik ga er voor zorgen dat er niemand meer klant gaat worden.

De oplossing

Oplossen zodat ik door kan met ondernemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen