Klacht Bunq: verdachte betaling

Klachtnummer
# 453857
Gebruiker
barend1998
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een verdachte betaling gehad via bunq die ik terug heb geboekt via bunq maar ik kan nergens een alarm nr vinden het gaat om deze betaling Tikkie ID 000206988092, 12-06-2020 order 139.8800, Van Hr G de Visser en Mw J de Visser-de Jong, NL48INGB0004686196

De oplossing

een alarm nr geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bunq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bunq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen