Opgelost door Bureaustoel24.nl: money return

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 492748
Gebruiker
Alex_van_1986
Datum
3 reacties

Details

Klacht

no money return several months term, I ordered table, returned as it was not stable, pickup happened only on 3rd time(!)

Gewenste oplossing

just return money, without tells about "it's strange" "what's is your bank card again?". just do it
Geboden oplossing
Money has come to the account in full amount, I have no more pretensions, Sad mark just reflects time taken to resolution.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Bureaustoel24.nl
    Datum
    Beste Alexander Chursin,

    Dank voor je bericht. Wij hebben ook al per e-mail contact gehad. De verschillende pakketten zijn door ons (kosteloos opgehaald) en gecheckt. De inspectie duurde inderdaad wat langer dan gewenst omdat het teruggestuurde bureau vanuit de Kardoen 17 heel veel beschadigingen had. Uiteraard hebben wij daarna ook meteen contact met elkaar gehad en twijfelen niet aan u oprechtheid en hebben het bedrag daarin meteen overgemaakt en u per e-mail verder op de hoogte gehouden.

    Hartelijke groeten,
    Het team van bureaustoel24
  2. Auteur
    Alex_van_1986
    Datum
    Hi Bureaustoel24,
    I didn't do damage to the desk, if you imply it by your mail, this is not true. If you want to escalate it I will do and proceed with lawyer and official court process start. You may follow up with your transport company before blaming customer, also why they didn't do pickup 3 times when you scheduled so.

    Per your website you promise "Gratis retour" means your statement of free pick up has no sense, it should have been so by your obligations through the website.
    So far I am waiting refund.
  3. Auteur
    Bureaustoel24.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Alexander,

    Please read it carefully. We certainly do not imply that you have damaged the desk (is also not stated as so) but is the reason it took some longer. The return is free of costs for private customers and of course also for you. 'Het bureau is beschadigd bij ons aangekomen en moest uitgezocht worden.'

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bureaustoel24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen