Klacht Bureaustoel24.nl: Retourzending wordt niet opgehaald

SEH

Na ontvangst van een door mij bestelde bureaustoel besloot ik direct om het ding retour te zenden. De volgende dag deelde ik dit in een mailtje mee aan het bedrijf. Bureaustoel24 stuurde de bezorgdienst om de grote zware doos op te halen, echter zonder mij de mogelijkheid te geven hierop te wachten - er werd geen dag of tijd met me afgesproken, en de bezorgdienst, DPD, is tweemaal voor niets bij me aan de deur geweest. Meerdere keren gemaild en gebeld, ook met DPD, en de eigenaar van Bureaustoel24, ene Martin, beloofde aan de telefoon een 'speciale afspraak' te maken voor mij met DPD. Niets meer vernomen. Kreeg een keer een medewerkster aan de lijn, die beweerde dat zij juist 'erg alert' omgaan met retourzendingen; meneer zou mij nog terugbellen. Is niet gebeurd. Ik had vooraf betaald, en moest nog E10 extra betalen voor het ophalen van het artikel. Al weken hebben zij nu mijn geld, en staat hun grote doos midden in mijn huiskamer. Betaald met geleend geld, ik ben zeer gedupeerd!

Ik wil dat er met mij een afspraak wordt gemaakt voor het ophalen van het artikel, zodat ik het kan laten meenemen door DPD. Natuurlijk wil ik vervolgens onmiddellijk mijn geld terug, inclusief de extra E10 voor het ophalen.

Geachte heer, mevrouw,

Helaas is door uw anonieme melding helaas onmogelijk om het dor u aangegeven specifieke geval na te kijken.

Wel zijn wij op de hoogte van 1 van onze klanten waar onze transporteur DPD meerdere keren is langs geweest om de stoel op te halen. Meerdere malen was er niemand thuis om de stoel mee te geven. De betreffende persoon/klant heeft er een belangrijke taak als mantelverzorger bij en is weinig thuis waar wij als bureaustoel graag rekening mee willen houden.

Het is echter onmogelijk om de bureaustoel op te halen als er niemand aanwezig is en hebben daarop voorgesteld de doos bij de b uren of nabije winkel af te leveren zodat wij de bureaustoel op kunnen komen halen en de retourzending kunnen afronden.

Wij komen daarom graag in contact met deze persoon.
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
    Mocht u in nog vragen hebben, dan kunt ons te allen tijde per mail bereiken. U kunt ook telefonisch contact opnemen. Dit kan op werkdagen via 026-3530253.
    SEH
    Het te retourneren pakket is een grote, loodzware doos die ik niet zelf kan oppakken, verplaatsen of vervoeren. Ik heb hierbij geen hulp. Voor de retourzending ben ik afhankelijk van de bezorgdienst. Het is dus nodig een ophaalafspraak te maken. Zo veel klanten zullen overdag werk of andere bezigheden hebben, en niemand kan elke dag voor onbepaalde tijd thuis gaan zitten wachten tot de bezorgdienst al dan niet aan de deur komt. Het probleem is nu nog steeds dat men geen afspraak met mij maakt.

Geachte heer, mevrouw Evenhuis

Hartelijk dank voor uw reactie. wij zullen nogmaals een poging tot ophalen ondernemen. deze laatste, 6e poging zullen wij ondernemen waarbij een dag voor het ophalen afgesproken wordt. De retourzending wordt dan, zoals alle andere retourzending, meteen verwerkt waarbij het aankoopbedrag meteen wordt teruggestort.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en stel een korte reactie zeker op prijs.

Mocht u in de tussenliggende periode nog vragen hebben, dan kunt ons te allen tijde per mail bereiken. U kunt ook telefonisch contact opnemen. Dit kan op werkdagen via 026-3530253.

Hartelijke groet,

SEH
    Er wordt aan mij gevraagd of ik het pakket in de achtertuin kan plaatsen voor de vervoerder. Dat kan ik niet, veel te grote, zware doos, en bovendien verregent het pakket dan misschien. Er wordt dus weer geen dag of dagdeel voor ophalen voorgesteld.
    Geachte heer, mevrouw Evenhuis,

De doos is na de 6e poging succesvol bij u opgehaald.

Fijn dat u hiervoor even thuisgebleven bent zodat de doos uit uw huis gepakt kon worden, omdat u deze zelf niet on tillen vanwege een blessure .we hebben het graag voor u gedaan.

Hartelijke groeten,
    bureaustoel24.nl
    Geachte heer, mevrouw Evenhuis,

Graag even uw bevestiging op bovenstaande. Wij hebben wel al een positieve mail van u gehad, maar waarderen het als u dit ook middels dit platform even netjes afhandelt.

Hartelijke groeten,
    bureaustoel24.nl

Ook een klacht indienen over Bureaustoel24.nl?