Klacht Burger King: BIJ DE DRIVE IN BURGER KING KRIJG IK EEN NIET AGESLOTEN COCA COLA BEKER

vandesande

GOEDENAVOND M, IK BESTEL BIJ DE DRIVE IN BURGER KING SPAANSE POLDER SCHIEDAM EEN KOMPLEET MENU.
IK HEB AFGEREKEND EN KRIJG LATER DE BESTELLING IS DE DEKSEL NIET AFGESLOTEN VAN DE COCA COLA EN KRIJG ALLES OVER MIJN KLEDING HEEN JAS BROEK EN MIJN STOEL ZIIT ONDER DE COLA EN ALLES PLAKT.
DUS IK LOOP TERUG NAAR HET LOKET EN ZEGT DE VERKOPER SORRY IK KAN ER NIETS AAN DOEN, IK GEEF JE WEL EEN NIEUWE COLA. IK HEB HEM GEVRAAGT DE CHEF ERBIJ TE ROEPEN EN DIE ZEGT DAT HIJ ALLEEN HET MENU KAN VERGOEDEN, IK VRAAG EEN BON VOOR DE STOMERIJ VOOR MIJN JAS EN GRAAG MIJN STOEL LATEN REINIGEN, ZEGT DE CHEF NEE DAT KAN NIET?

IK KOM AL ZOLANG BURGER KING BESTAAT EN BEN ALTIJD TEVREDEN KLANT IK KOM ER AL MEER DAN 30 JAAR, MAR VIND DAT IK NU SLECHT GEHOLPEN BENT EN DE CHEF KAN HET NIET OPLOSSEN EN ZEGT IK KAN JE NIET HELPEN IK WERK HIER MAAR PAS.IK VRAAG EEN BON VOOR DE STOMERIJ VOOR MIJN JAS EN GRAAG MIJN STOEL LATEN REINIGEN, ZEGT DE CHEF NEE DAT KAN NIET?

Wij vinden dat Burger King hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Burger King?