Klacht Burghstone: Onterechte jaarafrekening en slechte communicatie

Klachtnummer
# 48705
Gebruiker
D. Feld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar 30 december was de overdracht van mijn verkochte huis. Vanaf begin november ben ik bezig geweest dit te melden bij mijn energieleverancier Burghstone Energy maar tevergeefs. Via mijn VVE ben ik achter een telefoonnummer gekomen en een privé emailadres waardoor ik eindelijk response kreeg. Er werd belooft door Bob Schulze dat het verhuisbericht door gevoerd zal worden en dat ik een afrekening zou krijgen. Ik heb inmiddels een afrekening gekregen van 135 euro bovenop mijn maandbedrag terwijl ik er afgelopen jaar bijna niet ben geweest en dus geen of weinig energie verbruikt heb. Helaas is het verhuisbericht nog steeds niet bevestigd en weet de nieuwe bewoner ook nog van niks. Ik vraag me af wat voor bedrijf dit is en kunnen ze zomaar zulke afrekeningen sturen terwijl die gewoon niet kloppen.

De oplossing

Ik zou graag een afrekening willen die klopt en een verhuisbevestiging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Burghstone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties