Opgelost door Burnies terraskachel: Niet leveren van bestelling & geen communicatie vanuit Burnies

sad Opgelost
epvo66

Niet leveren van bestelde kachel.
Geen normale communicatie mogelijk.
Geen antwoord op mail
Klant niet informeren over evt vertraging

Levering van bestelling SO-5673
Compensatie voor vertraging

Wij vinden dat Burnies terraskachel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

epvo66
Update zaterdag 14 november. Nieuwe kachel geleverd! Nog 1 artikel op nalevering ----------------------------------------------------------------------------------- Update zaterdag 7 november 2020. Ondanks gemaakte afspraken komt Burnies terraskachel zijn afspraken niet na! Communicatie is en blijft een zwak punt. Ook worden bestelde artikelen niet geleverd ondanks dat zij wel betaald zijn! ----------------------------------------------------------------------------------- Vorige bericht: Er is weer communicatie mogelijk en Burnies terraskachel belooft beterschap. Afspraak vandaag gemaakt op 14-10-2020 met leverancier: * Levering van de nieuwe kachel 7-11-2020 * Levering overige onderdelen asap.

Ook een klacht indienen over Burnies terraskachel?