Klacht Buro Scanbrit: Luchthavenbelasting/tax vordering bij annulering van reis

Klachtnummer
# 58832
Gebruiker
Laurens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een ongeval heb ik mijn reis naar ijsland met Buro Scanbrit moeten annuleren. Bij de afrekening worden 2 posten vermeld die betrekking hebben met luchthavenbelasting/tax (reis was voor 3 personen !). Op basis van informatie van Uw organisatie zou ik deze kosten kunnen terugvorderen van Buro Scanbrit. Zij geven echter aan dat de tickets reeds geprint waren en dus volgens de ANVR voorwaarden deze kosten opgevoerd kunnen worden. De annulering is 9 april doorgeven en wij zouden 30 april vertrekken. We hebben nooit iets van de reisbescheiden mogen ontvangen. Ik heb het gevoel dat ik hier niet rechtvaardig behandeld ben.

Wat kan ik nog verder ondernemen om deze luchthavenbelasting terug te krijgen?

De oplossing

Teruggave van de luchthavenbelasing/tax

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Buro Scanbrit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buro Scanbrit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen