Klacht Business Collect: Definitieve oplossing zoeken voor louche bellers

Alejandro54

Werd op 27 april gebeld door business collect.Had volgens hen een bedrag van 480 euro open staan.Ik ging de volgende dag met vakantie en werd door die lui overvallen en had met ze afgesproken het in 3 termijnen te betalen waarop ze me een iban nummer in Litouwen gaven luidend LT 1235100002045424. Deze bleek niet te werken.Om het spelletje mee te spelen vertelde ik ze dat het niet werkte het bleek om een storing te gaan."Hoe toevallig!"Later kwamen ze met een ander ibannummer uit england luidend GB96PRTC009985006187. In de eerste instantie bleek de eerste 160 euro er door te zijn en dacht de tweede ook.Toen ik in Juni op mijn afschrift keek bleek dat beide 160 euros terug gestort waren.Hen weer bellen en gezegd dat het niet werkte en dat ik zo langzamerhand het idee had dat de zaak stonk.Later verontschuldigde ze zich en kwam met een ander iban nummer ditmaal van pay care ook uit Litouwen met het volgende iban nummer LT 12351000020454241.Weer een poging gedaan om het te betalen.Via de bank kreeg ik een foutmelding met als antwoord.Graag een geldig ibannummer opgeven. Dus al deze ibannummers zijn vals.Ik schei er mee uit en ga de boel blokkeren en betaal niet.

Als oplossing word aangeraden om me in te laten schrijven bij bel me niet register .Hoewel ik me al verschillende keren heb ingeschreven blijven deze louche figuren me toch bellen.Er blijkt dus echt geen controle te zijn want mijn stelling is dat wanneer je je voor iets opgeeft waarvan men zegt dat het goed is moet ik erop kunnen vertrouwen.Ook dit is niet waar

Ook een klacht indienen over Business Collect?