Klacht Business Collect: oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303310
Gebruiker
vanramselaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 april om 18:00 een nogal bedreigend telefoontje gehad van business collect bv. Ze vertelde mij dat ik een vordering open had staan van happy numbers terwijl dat nog nooit is afgeschreven van mijn rekening.
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Business Collect B.V. om de totaalsom van € 620 te betalen In 4 termijnen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: GB50 REVO 0099 7010 5427 85
BIC: REVOGB21
t.n.v. Business Collect B.V.
Daarnaast lieten ze een of andere vage bandopname horen met mijn naam erop.
Uit de mail zou blijken dat ze al eerder kontakt hebben gehad, maar dat is absoluut niet het geval.
Intussen aangifte gedaan bij de politie voor oplichting.

De oplossing

Dat business collect binnen 14 dagen het bedrag van € 155,00 euro terugbetaald op mijn rekening en hun excuus aanbied en het dossier sluit en op houdt met hun oplichtingspraktijken

1 reactie

  1. Auteur
    vanramselaar
    Datum
    Nog steeds geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanramselaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Ze hebben nog niet eens de moeite genomen om iets van zich te laten horen. Het is het meest slechte bedrijf in Nederland. Ze zijn de naam incassobureau niet waard.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Business Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen