Klacht Business Collect: Wazige incasso

Keurntjes

Ik ben op 18 mei gebeld op mijn huistelefoon, daar zit geen nummerweergave op, met een mededeling dat ik een schuld zou hebben bij ėėn of andere kortingssite. Ze liet me een bandje horen wat volgens haar rechtsgeldig is, wat niet klopt want ik had dan een schriftelijke instemming moeten geven, wat ik nooit heb gegeven. Ze zou me een sms sturen met de bankrekening waar ik het op moest storten zodat ze het dossier kon sluiten. Het lukte niet omdat de bankrekening er ėėn uit Litouwen is. Ik stuurde dus een sms terug met de mededeling dat het niet kon. Op de website werd je elke keer doorgestuurd naar een spelletjespagina. Op 29 mei belde ze me op mijn mobiel met de eis dat ik voor 4 uur moet betalen, zei dat het me het niet zou lukken, aangezien ik op mijn werk was. Ik vroeg daarop om mijn dossier naar mijn huisadres op te sturen, waarop ze zei dat ze op 18 mei een mail had gestuurd. Ik zei dat ik nooit een mail heb ontvangen en dat ik niet kon bellen, omdat ik het telefoonnummer niet wist. Ze werd een beetje geïrriteerd en begon door mij heen te praten. Ze zei nog dat ik een wanbetaler ben en dat ze het dossier zou doorgeven en toen hing ze op.

Excuses en inzage in het dossier. Ik wil ook mijn schriftelijke instemming zien en alle aanmaningen en herinneringen zien.

Nog steeds niets gehoord
    Is wel erg stil

Niets

Ook een klacht indienen over Business Collect?