Klacht Business Collect: Website heeft virussen, verwacht dat uw opdrachtgever over gaat naar een ander IC buro

mkreuk

Vanmiddag ben ik gebeld door Business Collect. Van ruim €500,- staat er een vordering open van "schoonheidspakket". Het duizelde mij even en zei dat ik nergens van af weet.

Keurig kreeg ik de bandopname te horen, dat ik instemde met een pakket...

Het eerste is dat ik mij niet kan heugen dat we een dergelijk pakket hebben binnengekregen. Ook heb ik nooit betaalverzoeken / aanmaningen ontvangen.

De man meld mij dat ik spoedig moet betalen. En dat er beslag wordt gelegd op mijn rekening.

Allereerst wil ik dat Business Collect meld aan "schoonheidspakket" dat ze eerst zelf contact moeten opnemen met haar klanten, voordat ze een beroep doen op een incassobureau.

Business Collect moet niet dreigen met beslagleggingen. We hebben het niet eens over betaalafspraken gehad... Wilde nog contactgegevens zoeken, krijg ik virusmeldingen binnen, terwijl ik naar de contactpagina gaat. Zorg eerst maar dat je eigen zaken op orde zijn, alvorens consumenten lastig te vallen.

Kortom dit ruikt naar onraad en wens dan ook geen contact meer met Business Collect. Laat hun opdrachtgever dan maar eerst persoonlijk met mij in contact treden...

M.vr.gr.
Michiel Kreuk

Liefst geen contact meer gewenst met Business Collect.

Laat de opdrachtgever maar rechtstreeks met mij contact opnemen. Of Business Collect stuurt mij de contactgegevens van schoonheidspakket.

mkreuk

Ik heb geen reactie ontvangen van zowel Business Collect als "schoonheidspakket".

Dat vind ik wel opmerkelijk, want dat houdt kennelijk in, dat men ten onrechte een bedrag willen vorderen.

Bij deze wil ik dan ook met klem vragen om deze activiteiten per direct te stoppen!

Business Collect mag mij de gegevens verstrekken van "schoonheidspakket", zodat ik de opdrachtgever zelf hierover kan aanspreken.

M.vr.gr.

mkreuk

Wanneer krijg ik nu eens antwoord op mijn vragen??

U verwacht namelijk een snelle betaling, maar op uw antwoord kan ik blijven wachten.

Als het een misverstand betreft, verneem ik dat namelijk ook graag.

M. Vr. Gr.

mkreuk
Ik krijg maar geen antwoord. Kan de consumentenbond contact krijgen met deze firma? Ik vertrouw het namelijk niet! 11/07/2018: wordt nu gebeld door Pay Care een ander incassobureau. Minder agressief en men heeft afgesproken dat eerst schoonheidspakket mij gaat benaderen.

Ook een klacht indienen over Business Collect?