Opgelost door Buurhondje: Geen reactie op opzeggen lidmaatschap

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 367872
Gebruiker
Kortekaas1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Buurhondje reageert nergens op en blijft automatisch lidmaatschap afschrijven na herhaaldelijk opzeggen

De oplossing

Ik wil definitief uit het bestand worden gehaald en niet meer dat er jaarlijks lidmaatschap wordt afgeschreven.

2 reacties

  1. Auteur
    Kortekaas1
    Datum
    Al weer een aantal dagen verder en nog steeds geen reactie van Buuhondje. Waarschuwing trap niet in de mooie woorden op de site van dit, in mijn ogen, nepbedrijf.
  2. Auteur
    Buurhondje
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Kortekaas,

    Excuses voor het ongemak dat u ondervonden heeft. Hierbij kan ik bevestigen dat uw lidmaatschap opgezegd is, u zult geen afschrijving meer ontvangen. Indien er onterecht een betaling heeft plaatsgevonden, laat dit graag weten dan lossen wij dit op. Ik hoop dat u hiermee geholpen bent. Een fijne avond toegewenst!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kortekaas1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn lidmaatschap zou nu opgezegd zijn. Dit is helaas nergens te checken, dus maar weer een jaar afwachten. Ik moet buurhondje laten weten als er iets niet goed is. Maar aangezien Ze NOOIT op mail of op telefoontjes reageren vind ik dit een nietszeggende oplossing. Wellicht tot volgend jaar. Denk goed na voordat je bij dit bedrijf een account aanmaakt!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Buurhondje?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen