Opgelost door Buurhondje: Geen reactie op opzeggen lidmaatschap

angry Opgelost
Kortekaas1

Buurhondje reageert nergens op en blijft automatisch lidmaatschap afschrijven na herhaaldelijk opzeggen

Ik wil definitief uit het bestand worden gehaald en niet meer dat er jaarlijks lidmaatschap wordt afgeschreven.

Kortekaas1
    Al weer een aantal dagen verder en nog steeds geen reactie van Buuhondje. Waarschuwing trap niet in de mooie woorden op de site van dit, in mijn ogen, nepbedrijf.
    Buurhondje
    Beste J. Kortekaas,

Excuses voor het ongemak dat u ondervonden heeft. Hierbij kan ik bevestigen dat uw lidmaatschap opgezegd is, u zult geen afschrijving meer ontvangen. Indien er onterecht een betaling heeft plaatsgevonden, laat dit graag weten dan lossen wij dit op. Ik hoop dat u hiermee geholpen bent. Een fijne avond toegewenst!

Kortekaas1
Mijn lidmaatschap zou nu opgezegd zijn. Dit is helaas nergens te checken, dus maar weer een jaar afwachten. Ik moet buurhondje laten weten als er iets niet goed is. Maar aangezien Ze NOOIT op mail of op telefoontjes reageren vind ik dit een nietszeggende oplossing. Wellicht tot volgend jaar. Denk goed na voordat je bij dit bedrijf een account aanmaakt!!

Ook een klacht indienen over Buurhondje?