Klacht Buurtnerds: Bestanden " zoek"

Klachtnummer
# 84297
Gebruiker
WvdS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop 7 november gebracht om Windows 8 te vervangen voor Windows 7. De harde schijf is op moment van brengen nagekeken; de wisseling zou geen probleem zijn. De computer zou dezelfde of volgende dag klaar zijn. Na meerdere niet nagekomen toezeggingen dat de laptop klaar zou zijn, kreeg ik 15 november het bericht dat het programma geïnstalleerd was, echter de bestanden die op de laptop stonden zijn " zoek" . Er is vooraf en bij de tussenliggende contacten niet gemeld dat dit een risico zou kunnen zijn. De manager van Buurtnerds heeft op 10 november gebeld om de stand van zaken door te geven en aangeboden het programma gratis te installeren, omdat afspraken niet nagekomen waren. Ik heb toen besloten alleen voor het programma te betalen, niet voor de installatie. Het uiteindelijk resultaat is voor mij niet acceptabel!

De oplossing

Bestanden terug
Lid van geschillencommissie?
Indien echt onmogelijk compensatie voor alle tijd die moet worden besteed aan het opvragen van stukken bij anderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Buurtnerds is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buurtnerds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen