Klacht Buy2fly: Oplichting

sad Niet opgelost
Ron1948

eind september gebeld door buy2fly met een aanbieding, ik zou een mail krijgen met een account, 3 october 2016 de mail gehad, Ik heb de middag van 3 october 2016 een mail terug gestuurd dat we geen gebruik van deze aanbieding willen maken.
Toch word er op 8 november 69 euro van me rekening gehaald, ik heb het gelijk terug laten storten.
Op 9 november 2016 gebeld zij hebben excuus aangeboden en dat het een vergissing was, ik zou niks meer horen.
18 november opnieuw een incasso, gebeld en ik heb gezegd dat ik niet zal schromen om aangifte te doen.
14 juni 2017 werd ik weer gebeld over de aanmaning wel een vriendelijke man hij bood weer zijn excuus aan, ik heb hem gevraagd dat via de mail te doen hij bevestigde dat, moet de mail nog steeds krijgen
Vandaag 30 october 2017 werd ik gebeld met bedreiging als ik geen 180 euro overmaak, zullen ze de nodige gerechtelijke stappen ondernemen.
Ik heb me hier zeer over opgewonden en ik heb gereageerd dat het een stelletje oplichters zijn. Tevens een mail gestuurd dat ik de nodige maatregelen ga nemen.
Gelukkig heb ik al mijn bewijzen bewaard.

Betreft plaat282

Dat een bedrijf die op deze manier werkt aangepakt word, en ik wens niet meer gebeld te worden. (ze hebben excuus aangeboden en dat het een vergissing is, maar dat helpt niet) blijk nu een jaar later

Ron1948
    Ik verwacht minimaal nog schriftelijk (via de mail) excuus
    Ron1948
    nog steeds niks vernomen, nog geen excuus via de mail
    Ron1948
    nog steeds geen reactie ???????????????
    Ron1948
    nog steeds geen excuus via de mail
    nog steeds niks ???????

Ron1948
Het bedrijf heeft nog steeds niet via de mail gereageerd, overigens de laatste maand niet meer gebeld, maar de laatste keer is gedreigd met de deurwaarde, we wachten gewoon af, heb verder geen keus.

Ook een klacht indienen over Buy2fly?