Klacht BVA Auctions: 18 stoelen gekocht waarvan 16 kapot

Sylvia

PURE OPLICHTING...
PURE OPLICHTING...
7 kavels ‘gewonnen’ 1506,30 ( 18 stoelen en 7 tafels) faillissement Eeterij in Oosterhout, op getoonde foto s als nieuw! Geen gebruikerssporen! Uiteindelijk voor 1506,30 alles betaald aan BVA.
Via Auction logistics alles laten ophalen en bezorgen voor 344,85.
Toen wij het thuis kregen waren er 2 stoelen goed en 16 helemaal kapot!
De chauffeur van Autions zei ook, wat moet je hiermee? ik vond t al vreemd dat ik dit moest inladen.... ongelofelijk, de Kringloop winkel wilde het niet eens aannemen, dus rijp voor Grofvuil.
Tafels waren goed, maar stoelen zijn onbruikbaar, alle zittingen waren kapot, beschadigd of doorgezakt! Direct naar BVA gebeld, moest n mail sturen en foto s. Gelukkig had ik foto s ook hoe het werd aangeboden door BVA, alles netjes opgestuurd, ik belde 3 dagen erna op, kreeg helemaal gelijk en ze gingen overleggen of er iets gedaan kon worden. Ik wilde alles terugsturen en mijn geld terug! Niet meer dan normaal want het is onbruikbaar:
Volgende dag kreeg ik n mail, ze konden niets voor mij doen, ik had naar de kijkdag moeten komen.
Jullie verkopen iets wat absoluut niet aan de foto s voldoet met jullie naam erboven!
Ik ben niet gedupeerd voor 200,- maar voor bijna 1850,- en het kan zo de vuilnisbak in!
BVA je mag je schamen, dit kan echt niet, ongelofelijk hoe jullie met mensen omgaan!
Alle foto s zijn aanwezig, mails ook, ik laat het er niet bij zitten, en ik hoop dat dit uitgezonden wordt op TV, ik ben er hard aan bezig!
Mensen let aub op! Je wordt in de maling genomen!
Nooit meer BVA
Voor 1850,- had ik 7 nieuwe tafels en 18 nieuwe stoeltjes gehad, nu heb ik niks!
Er waren nog meer tafels en stoeltjes van dit restaurant, gelukkig had ik deze kavels niet gewonnen, als u degene was die deze kavels heeft gewonnen, neem aub contact met mij op!
Samen staan we sterker
Met vr groet. Sylvia 0653291368

Geld terug kavels retour

Bva Auctions
    Beste Sylvia,

Bedankt voor uw bericht, jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met BVA Auctions.

Vervelend dat de gekochte stoelen en tafels niet naar verwachting waren.
    De kavels zijn aangeboden onder de conditie 'gebruikt'. Daarnaast heeft u er zelf voor gekozen om geen gebruik te maken van de kijkdag. Wij adviseren onze klanten altijd om gebruik te maken van de kijkdag.
    Kijkende naar de aard van deze aankoop, en uw aankopen uit het verleden, valt op te maken dat het hier gaat om zakelijke aankopen.
    De onderzoeksplicht van een zakelijke koper gaat verder dan die van een particuliere koper. Het risico ter zake de gekochte Zaak is voor de (Aspirant)koper vanaf het moment van levering. Daarom is het voor een zakelijke koper extra belangrijk de kavels op de kijkdag of ophaaldag te controleren. Als blijkt dat iets niet conform omschrijving en/of foto's is of als u niet de mogelijkheid heeft om te testen, kunt u ter plaatse reclameren. Wanneer u een kavel in ontvangst neemt, vragen wij u te tekenen voor een goed ontvangst. Daarmee geeft u aan de kavel juist en compleet te hebben ontvangen. Wanneer u een transporteur inschakelt, neemt deze die verantwoordelijkheid van u over.

Helaas kunnen wij op basis van het bovenstaande niets voor u betekenen.

Met vriendelijk groet,
    Daniëlle – BVA Auctions

Sylvia
Ze zeggen nu dat het n zakelijke aankoop betreft maar ik ben particuliere klant en dit was niet voor zakelijk gebruik! Het gaat mij erom dat er foto s aangeboden worden met BVA erboven, en dat die foto s totaal afwijken! Op de foto s staan onbeschadigde stoelen en 16 van de 18 stoelen zijn kapot, doorgezakt en beschadigd! Dan had BVA foto s met kapotte stoelen moeten plaatsen, dan had het eerlijk geweest maar nu niet! Pure oplichting om mensen iets voor te spiegelen wat niet waar is! En nogmaals ik ben n particuliere klant!

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?