Opgelost door BVA Auctions: 2 kavels niet ontvangen 64367-508 en 64367-506

PH Coin

Hoi ik heb gisteren mijn Gewonnen Kavels ontvangen in een doos. Bij controle ervan of ik alles heb ontvangen blijken er twee Politie Helmen , die betaald zijn niet meegeleverd te zijn. Het betreft Kavelnr: 64367-508 en 64367506
Hoe gaan we dit Oplossen

mvg Peter Hayes, Arabellapad 23, 3816 SW Amersfoort.
Handelsnaam: P.H. Coin

De alsnog Ontbrekende Kavels na sturen, of Mijn geld terug van deze twee Kavels
Betaling Gerestitueerd.

Goedemorgen,

Dat is jammer om te lezen! In ieder geval fijn dat een groot deel van jouw kavels wel aankwam, maar het is natuurlijk leuker als alles compleet is. Ik heb gezien dat jij contact hebt opgenomen met onze klantenservice hierover.

Ik heb jouw dossier doorgezet en je kunt morgen een reactie verwachten van mijn collega's.

Mijn excuses voor de vervelende situatie en uiteraard wordt dit opgelost voor je.
    Fijne dag verder.
    PH Coin
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Goedemiddag,

Ah wat jammer dat je nog meer kavels mist. Maar wel heel fijn dat je dit ook aangeeft! Deze ga ik ook uiteraard aan mijn collega doorgeven.

Hopelijk worden jouw 4 kavels snel geleverd.
    Fijne avond!
    Goedemiddag,

Hopelijk worden jouw 4 kavels snel geleverd.
    Fijne avond!
    Kirsten

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?