Klacht BVA Auctions: Auto gebrek verstopt door garage

Mariejoze Doffer

Beste BVA
Wij hebben op 1 maart 2021 een Skoda Yeti opgehaald
Bij aankomst thuis bleek de motet compleet kapot te zijn
Dit kwam door de verdikte olie die ze in de motor hebben gestopt
Er is dus opzettelijk door garage Luxery Sport en Cars te Dieren een gebrek verborgen .
Wij hadden dit onmogelijk kunnen zien
De motor is Total los.

Wat kunnen wij doen
M v g
Fam Knol Veendam

Klacht indienen en schade verhalen

Beste Familie Knol,

Wat vervelend dat de auto niet naar verwachting was. Wat is het kavelnummer, dan kijk ik graag even mee!

Noa
    Beste Familie Knol,

Hartelijk dank voor het kavelnummer.

Zojuist heb ik je een mail gezonden en hier om alle gegevens gevraagd, dan kan ik dit bij de verkoper voorleggen voor je.

Ik zal de mail bij mij houden en je verder informeren of wanneer ik deze nog heb, aanvullende vragen stellen zodat ik een duidelijk dossier kan aanmaken met betrekking tot je klacht.

Ester
    BVA-Auctions
    Mariejoze Doffer
    Hallo hierbij de gegevens van de garage, volgens de garage is er een dusdanige dikke olie gebruikt om de boel stil te houden met gevolg dat er binnen een korte tijd de bewuste lagerschaal die het probleem veroorzaakte de drijfstang vernielde en er niet meer mee gereden kon worden, er is olie bewaard gebleven voor TNO om een uitslag te krijgen met wat voor olie er gevuld is, er zijn foto’s gemaakt van dat de Carter pan verwijderd was en daar is op de zien dat de olie pomp vol zit met metaal enz...,
    De naam van de garage autoservice TechnoPark
    Beneluxweg 35 9636HV Zuidbroek
    Beste Familie Knol,

Bedankt voor de reactie. Wij gaan ermee aan de slag en zullen je per e-mail op de hoogte houden :)

Noa
    BVA Auctions

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?