Klacht BVA Auctions: Bij gekochte overkappingen ontbreekt het dak, geen reactie na veelvoudig melden bij klantenservice.

Ontevree

Wij hebben begin oktober 2022 vijf grote houten overkappingen gekocht. Tijdens het opbouwen blijkt dat er significant groot deel van het materiaal onderbreekt waaronder: dakplanken voor 1 1/2 dak. EPDM folie voor 1 dak.

De objecten zijn aangeboden als zelf op te bouwen complete overkappingen met omschrijving van de onderdelen, daarbij mogen we ervan uit gaan dat (zeker in het geval van een overkapping) dit inclusief dak is!

Het ontbreken is direct gemeld bij de klantenservice. Reeds meervoudig om herinnering gemaild. Tot op heden (1 1/2 maand later) nog geen reactie.

We hebben reeds zelf de ontbrekende materialen aangeschaft. Wij willen korting op de kavels waarvan het materiaal ontbreekt.

Ontevree
    Tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen
    Ontevree
    Mail ontvangen dat BVA met verkoper in overleg gaat over de ontbrekende kavelonderdelen.
    Ontevree
    Ondanks bovenstaande reactie per mail hebben we nog geen verdere reactie mogen ontvangen.
    Ontevree
    Nieuwe reactie mogen ontvangen, BVA heeft aangegeven dat de verkopende partij weet dat materiaal ontbreekt. Er is nog geen verdere actie ondernomen.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?