Klacht BVA Auctions: bva auction auto gekocht maar is niet wat er op de site stond

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567618
Gebruiker
Cemo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via de veiling auto gekocht. Er stond in dat de koppakking van de auto lek was en dat de auto niet start. ik heb onderzocht wat het mij zou kosten en met de prijs wat ik voor de auto betaalde kwam ik best goedkoper uit dan het gemiddelde prijs voor een soort gelijke auto. Ik heb dus auto weg laten slepen kosten 300 euro
eenmaal bij de dealer werd mij verteld dat het echter aan de motor ligt en dat er een ander motor in moet.
kosten ander motor en arbeidsloon rond de 3000/3500 euro

ik heb BVA Auction een klachtmail gestuurd.
mij wordt verteld dat er duidelijk stond dat de koppakking lek is en dat de auto niet start. en dat ze mij niet verder kunnen helpen
ik voel mij zwaar opgelicht en weet niet wat ik ermee moet
Heeft iemand een antwoord hierop aub ik ben radeloos
en bva auction jullie zijn werkelijk onbegrijpelijk en alleen maar te bereiken via de chat wat niet echt behulpzaam is

De oplossing

Ik wil dat de auto terug genomen wordt
want dit gaat mij een kapitaal kosten

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C. Cetin,

    Niet fijn om te lezen dat de wagen die je gekocht had meer onderhoud behoefte dan bekend was bij ons.

    Ik heb de kavelinformatie erbij genomen en zie dat wij de schades die bekend waren bij ons, zoals de wagen die niet startte (dit kan inderdaad een motorprobleem zijn) en dat de koppakking lek was.

    Zoals mijn collega ook al eerder doorgegeven had, wij controleren de wagens niet. Hier hebben wij ook de middelen niet voor. Wij melden enkel wat wij weten en zien op het moment van schrijven.

    Hoe vervelend ik het ook vind, ik kan de wagen niet terug nemen en crediteren aan je.

    Met vriendelijke groet,
    Ester
    BVA-Auctions.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cemo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze bieden totaal geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen