Klacht BVA Auctions: BVA auctions stuurt niet het gehele gekochte kavel op.

Gebruiker1536265623

Bij BVA auctions heb ik een kavel gekocht met iP4U producten t.b.v. Apple etc. Op de foto was te zien wat het kavel inhield. Alle telefoon accessoires zaten in doosjes. Va elke doosje waren er een aantal zakjes eruit gehaald en op een tafel neergelegd. Er is een foto gemaakt van de doosjes met zakjes en de zakjes op tafel waardoor de inhoud van het zakje te zien was. Ik heb echter alleen de zakjes die op tafel gelegd waren ontvangen, en niet het restant. BVA geeft aan dat de doosjes niet bij het kavel hoorde, maar dan hadden ze deze niet op de foto moeten zetten. Ze zeggen dat ik maar had moeten bellen om te vragen of het erbij hoorde of niet. Ik kon niet naar een kijkdag voor dit kavel.
Toch geeft de foto duidelijk aan dat ook de inhoud van de doosjes bij het kavel hoorde. Als er een kavel met 2 stoelen wordt aangeboden sturen ze er ook niet 1 op....

Bij eerdere aankopen van BVA ging het ook al fout. Ik eerder 12 rugzakken gekocht waarvan er 6 al aan iemand anders waren weggegeven en ditzelfde was gebeurd bij een kavel met keukenapparaten. Ook hier miste apparatuur. Ik ben voor deze 2 fouten gecompenseerd.

Ik wil het kavel wat ik ontvangen heb retour sturen en mijn geld terug ontvangen.

Of, ik wil het restant van het kavel ontvangen.

Of, ik wil de helft van mijn geld terug.
Er is geen oplossing geboden. BVA auctions is hierin niet eerlijk. Op de foto kan ik het aantal zakjes tellen. De zakjes die uit de doosjes zijn gehaald heb ik ontvangen. Het aantal komt precies overeen. Op de foto is te zien dat een zelfde hoeveelheid ( ongeveer, want die kan ik inderdaad niet tellen) nog in de doosjes zit. Deze zijn echter niet opgestuurd. Ik blijf van mening dat ik niet het hele kavel heb ontvangen en zal verdere stappen ondernemen.

BVA Auctions
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
    Ik zie inderdaad dat u contact heeft gehad met mijn collega's via de e-mail.
    In de kavelomschrijving wordt het aantal niet gespecificeerd. Aan de hand hiervan kunt u dan ook niet aangeven dat u te weinig zou hebben ontvangen.
    Mocht u vooraf willen weten wat het specifieke aantal was geweest, had u contact op kunnen opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan proberen dit te achterhalen.

We kunnen u helaas geen oplossing bieden.

Marnix-BVA Auctions

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?