Klacht BVA Auctions: BVA laat haar klanten in de kou

Sam

Ik heb een set, wasmachine en droger, kavel 63674-767 via BVA gekocht. Met veel moeite beide zware machines op zolder gekregen. Beiden bleken defect te zijn.
Ik heb dit meermalen, vorige week, via BVA site gemeld en ook via gewoon mail.
Geen ontvangst bevestiging van mijn correspondentie gekregen en geen ander reactie. BVA geeft niet thuis.
BVA heeft geen telefoonnummer, dus lekker niet bereikbaar, op mijn mail wordt niet gereageerd.
de wasberg van 6 mensen stapel al twee weken op.
Ik zit met mijn handen in mijn haren.
Ik ben echt radeloos!

mijn apparatuur z.s.m. vervangen
de reactie van BVA op mijn klacht op klachtenkompas: "Ik hoop dat jouw klacht snel in behandeling wordt genomen en wij jou een passende oplossing kunnen aanbieden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Linde-BVA Auctions " U hoopt dat mijn klacht wordt opgepakt?! Dat is een beetje een omgekeerde wereld, ik mag hopen als klant dat mijn klacht door u wordt opgepakt . Maar u moet ervoor zorgen dat het wordt opgepakt.

BVA Auctions
    Beste Aziz,

Wat vervelend om te horen dat beide kavels niet naar behoren werken. Op dit moment hebben wij een achterstand in de mailbox, waardoor een reactie van ons wat langer kan duren. Echter werken wij sinds kort ook met een live chat, dan kan één van mijn collega's jou direct te woord staan. Ik hoop dat jouw klacht snel in behandeling wordt genomen en wij jou een passende oplossing kunnen aanbieden. Excuses voor het ongemak.

Linde-BVA Auctions

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?