Klacht BVA Auctions: BVA neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten

Trouwe klant

Helaas krijg ik op mijn gemelde klacht over onjuiste vermelding van afmetingen geen reactie slechts op een andere minder belangrijke opmerking wordt ingegaan. En na 26 mails ben ik uitgepraat.

Voor mij inmiddels te laat, het kost me zoveel tijd en geld maar laatste tijd vooral energie dat ik gewoon na 11 jaar maandelijks bestellen stop. Er valt niet met BVA redelijk uit te komen.

Bijlagen

BVA Auctions
    Beste meneer Witzer,

Dank voor uw review.
    Ik ben in de zaak gedoken en ook ik blijf bij het punt van mijn collega’s.
    Ik zal u uitleggen waarom. Op de georganiseerde kijkdag zou te zien zijn, dat niet alle beelden dezelfde afmetingen hebben. Daarnaast heeft u een zakelijke aankoop gedaan, waardoor er een grotere onderzoek plicht op uw aankoop berust.

Vooraf was al bekend dat de vermelde maat niet voor alle kavels geld. Hierdoor is het niet mogelijk om aan de hand van de gegeven maat te bieden, daar er op de foto zichtbaar is dat 5 op de 6 mogelijk kleiner is dan de aangegeven maat. Als de maat zo belangrijk is, had er voor het bieden navraag gedaan moeten worden hoeveel van iedere maat er verkocht wordt. Doordat dit niet is gedaan en er geen gebruik is gemaakt van de kijkdag kan ik op basis van deze klacht geen oplossing bieden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Quirine- BVA auctions

Trouwe klant
Ze geven aan dat niet alle beelden die afmeting zouden hebben, er heeft GEEN ENKEL BEELD die afmeting.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?