Klacht BVA Auctions: BVA neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425640
Gebruiker
Trouwe klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas krijg ik op mijn gemelde klacht over onjuiste vermelding van afmetingen geen reactie slechts op een andere minder belangrijke opmerking wordt ingegaan. En na 26 mails ben ik uitgepraat.

De oplossing

Voor mij inmiddels te laat, het kost me zoveel tijd en geld maar laatste tijd vooral energie dat ik gewoon na 11 jaar maandelijks bestellen stop. Er valt niet met BVA redelijk uit te komen.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Witzer,

    Dank voor uw review.
    Ik ben in de zaak gedoken en ook ik blijf bij het punt van mijn collega’s.
    Ik zal u uitleggen waarom. Op de georganiseerde kijkdag zou te zien zijn, dat niet alle beelden dezelfde afmetingen hebben. Daarnaast heeft u een zakelijke aankoop gedaan, waardoor er een grotere onderzoek plicht op uw aankoop berust.

    Vooraf was al bekend dat de vermelde maat niet voor alle kavels geld. Hierdoor is het niet mogelijk om aan de hand van de gegeven maat te bieden, daar er op de foto zichtbaar is dat 5 op de 6 mogelijk kleiner is dan de aangegeven maat. Als de maat zo belangrijk is, had er voor het bieden navraag gedaan moeten worden hoeveel van iedere maat er verkocht wordt. Doordat dit niet is gedaan en er geen gebruik is gemaakt van de kijkdag kan ik op basis van deze klacht geen oplossing bieden.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Quirine- BVA auctions

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trouwe klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze geven aan dat niet alle beelden die afmeting zouden hebben, er heeft GEEN ENKEL BEELD die afmeting.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen