Klacht BVA Auctions: Credit nota terug betalen

Roza montage

Verkopende partij was ‘ vergeten’ te vermelden dat de door mij aangekochte bedrijfsbus motorisch total loss was. Gelukkig bij afhalen van de bus werd dit door mij opgemerkt en heeft de verkopende partij direct de creditering in gang gezet. Enkel heeft bva mijn geld in bezit waardoor ik geen andere bus kan aankopen. En bva zegt stug dat het bedrag binnen 10 werkdagen(2 weken dus) wordt terug betaald. Is het bedrag dan nog niet terug betaald dat ik dan contact met bva kan opnemen. Ik vindt het redelijk absurd dat ik de factuur van bva(in mijn ogen tocht verantwoordelijk voor het verkochte item) direct moet betalen terwijl hun mijn geld dus minimaal 10 werkdagen vast houden. Nooit en tenimmer zal ik nog eens iets kopen bij bva.. slecht bedrijf..

Geld direct terug storten.

BVA Auctions
    Beste meneer/mevrouw Roza,

Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat de kavel niet was zoals omschreven, maar dit direct kon worden opgelost met een creditering.
    Een creditering wordt binnen maximaal 10 werkdagen aan u uitbetaald. Dit betekent dat u de creditering ook eerder op uw rekening kunt verwachten.

Marnix - BVA Auctions

Roza montage
Nu 8 dagen gewacht op terugbetaling. Bva verwacht dat jouw betaling binnen bepaalde tijd binnen moet zijn, maar zelf houden ze jouw geld langer vast dan nodig is. Misleidende informatie betreffende het voertuig waardoor ik als zelfstandige tijd heb moeten vrijmaken en ruim 160km moest omrijden om er achter te komen dat voertuig niet eens rijdbaar was. Bva zou het geld binnen 4 dagen moeten terug betalen ipv 10 werkdagen. Koop er nooit meer iets en zal het ook zeker niet aanraden.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?