Klacht BVA Auctions: Defecte autos en BPM waarborg kwijt. zeer slechte service

R.raccoon

Diversen kavels in het verleden via dit bedrijf gekocht bij verkoper Automotive Auctions waarvan er 2 kavels defect waren, 1 Mercedes E350CDI cabriolet waarbij de verstuivers defect waren en nog heel wat zaken die niet kloppen, een kleine 3400 euro verder de auto gelukkig kunnen importeren in Belgie.

Een ML63 AMG gekocht voor best veel geld maar het verhaal was mooi, de auto betaald en op laten halen, wat blijkt, MOTORSCHADE, de olieschraapveren zijn kapot en de auto heeft veel en veel meer gereden dan de 112 duizend die er geadverteerd is, een goede 265000 km voor een AMG, u raad het al.. een andere motor kost me al snel 10k en dat is de auto niet waard, hij gaat dus voor de sloop.
Nu komt het, omdat de autos voor export naar Belgie moesten heb ik 2000 euro waarborg voor BPM teruggave moeten betalen, ik moest de papieren van import sturen, dit voor de E350 cabrio gedaan, maar voor de ML63 kon dit niet, nu ben ik voor beide auto's al meer dan 2 mnd zoet om mijn 2000 euro terug te krijgen, de ene smoes na de andere, mail niet ontvangen, naderhand een mail dat ze 1 wel ontvangen hadden maar vergeten waren te reageren.
er te krijgen, medio December gaat er een stuk over de gang

BPM waarborg direct terugbetalen, andere kavels leveren met aparte facturen,
Eventueel koop ongedaan maken en geld retour Mercedes ML63AMG met defecte motor

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?