Klacht Bva Auctions: Een kavel was er niet en de andere bleek iets totaal anders te zijn!

Mary

Op woensdag 17 augustus 2016 gingen wij naar de afhaal locatie van BVA . Het betrof de veiling van Easy Furn. Eenmaal aangekomen bleek een van de kavels niet geleverd te zijn! Men was hier de dag van te voren van op de hoogte maar hebben ons daar niet over gemaild. Wij waren flink teleurgesteld gezien het een kavel voor mijn dochter was.

Het geld voor de missende kavel hebben wij ter plaatse contant teruggekregen. Gezien we daar ook contant betaald hadden.

De andere kavel lag klaar op de pallet, met een formulier met onze gegevens. Een meneer van BVA heeft ons geholpen met inladen. Eenmaal thuis bleek het de verkeerde kavel te zijn.Sterker nog, de productnummers kwamen niet in de Easy Furn veiling voor!

Gelijk BVA gebeld die me later terug belde met de mededeling dat ze de leverancier zouden bellen. Vrijdag weer gebeld. Zondag alvast een email gestuurd en daar de reactie dat we zelf bij het ophalen de kavel hadden moeten controleren en wij zelf verantwoordelijk zijn.

Excuses van BVA. Kosteloos ophalen van de kavel en het bedrag die wij voor de kavel betaald hebben direct terug storten.

Bva-auctions.com
    Beste mevrouw van Heck,

Volgens onze informatie is uw klacht in behandeling genomen en heeft u inmiddels een oplossing aangeboden gekregen. Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

BVA Auctions

Evert