Klacht BVA Auctions: geen garantie op nieuw product?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 485595
Gebruiker
famdevries43
Datum
1 reactie

Details

De klacht

14 maanden na aanschaf van een badmeubel en spiegel begon de spiegel te vlekken. Ik heb contact opgenomen met BVA hoe dit op te lossen. Ze vertelden me dat er geen garantie op dit artikel zat. Hierna heb ik de gegevens gevraagd van de firma die het product via BVA heeft geleverd om mij te beroepen op wettelijke garantie. Dit mogen/willen ze niet aan mij vertrekken. Op mijn vraag om het verder met BVA op te lossen heb ik geen antwoord mogen ontvangen.

De oplossing

Tot een oplossing komen

1 reactie

  1. Auteur
    BVA Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Henrik,

    Je kwestie aangaande kavel 41257-214 heb ik nagekeken en volgens de destijds gemelde artikelinfo is hier geen garantie op verleend. Zoals veel kavels op veiling zijn wij dan gebonden aan de voorwaarden van het consumententrecht. En 14 maanden na aanschaf is daar dan niet veel meer voor te doen. Wel kan ik zeggen dat het merk van de meubel Vonato is. Mogelijk kan je hiermee de fabrikant opzoeken?
    Mocht je nog meer vragen hebben lees ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Shaun - BVA Auctions

Uiteindelijke oplossing

Auteur
famdevries43
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen