Opgelost door BVA Auctions: Geen reactie op klacht door klantenservice
Details
Klacht
Kavel in de vorm van 2 tablets + keyboard ontvangen. Ze waren behoorlijk smerig, elk apart ingepakt in twee grote dozen zonder bescherming zoals bubbels. Zijn dus door het transport stuk gegaan, bij beide zitten er grote barsten in de schermen. Op 16 nov chatbot gedaan incl. foto's en verhaal. Vandaag 24 nov. nog steeds geen antwoord. Email naar klantenservice gestuurd en guess what? Geen antwoord. Ik denk niet dat ik, na vele jaren, bva nog ga gebruiken om spullen te kopen...wat is dit slecht en ik ben pissed...telefoonnummer ook niet bereikbaar...wel handig voor ze....wordt een consumentenbondje of radar..maar zeker de rechtsbijstandverzekering.---------------------------------------------------------
Op 28-11-2022 de kavel maar retour gestuurd en nu afwachten....Het vervolg van mijn retour bepaald of de ARAG ingeschakeld gaat worden.
---------------------------------------------------
Vandaag, 30-11-2022, nog geen reactie BVA.
Gewenste oplossing
Ik wil graag een uitleg waarom er niemand reageert op de chat en emails.Ook wil ik mijn geld retour aangezien de kavel defect is.
Bijlagen
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.