Opgelost door BVA Auctions: Geen reactie op klacht door klantenservice

E Bodemeijer

Kavel in de vorm van 2 tablets + keyboard ontvangen. Ze waren behoorlijk smerig, elk apart ingepakt in twee grote dozen zonder bescherming zoals bubbels. Zijn dus door het transport stuk gegaan, bij beide zitten er grote barsten in de schermen. Op 16 nov chatbot gedaan incl. foto's en verhaal. Vandaag 24 nov. nog steeds geen antwoord. Email naar klantenservice gestuurd en guess what? Geen antwoord. Ik denk niet dat ik, na vele jaren, bva nog ga gebruiken om spullen te kopen...wat is dit slecht en ik ben pissed...telefoonnummer ook niet bereikbaar...wel handig voor ze....wordt een consumentenbondje of radar..maar zeker de rechtsbijstandverzekering.
---------------------------------------------------------
Op 28-11-2022 de kavel maar retour gestuurd en nu afwachten....Het vervolg van mijn retour bepaald of de ARAG ingeschakeld gaat worden.
---------------------------------------------------
Vandaag, 30-11-2022, nog geen reactie BVA.

Ik wil graag een uitleg waarom er niemand reageert op de chat en emails.
Ook wil ik mijn geld retour aangezien de kavel defect is.

Bijlagen

Het is al een tijdje geleden dat BVA mij belde en het naar tevredenheid oploste. Ook heb ik besproken hoe het beter kan, ondanks personeel tekort en drukte. Ik wilde dat aangeven bij de klachtenkompas maar ik kon geen 'opgelost' aangeven omdat jullie nog geen bericht van bva hadden gehad. Zou wel handig zijn als die optie er zou komen, zonder bericht naar het klachtenkompas toch opgelost. In ieder geval bedankt, jullie doen goed werk. Fijne feestdagen. Groet Eric Bodemeijer

E Bodemeijer
    Vandaag heeft BVA telefonisch contact opgenomen. Ze vroegen aan mij de T&T code (retour kavel)welke ik meteen naar ze per email verzonden heb. Nu weer even afwachten.
    Heb ze daarbij ook advies gegeven om in ieder geval bij vragen of klachten in de chat een kort bericht te geven waarin excuses worden gemaakt maar dat door personeel tekort en drukte de wachttijd tot twee weken kan gaan duren.
    E Bodemeijer
    Wacht nog op een tweede reactie
    E Bodemeijer
    Het is opgelost door BVA.
    Heb mijn geld terug gekregen van de defecte kavel.
    Ook door kunnen spreken hoe het anders kan en wel als klantenservice onderbemand is en het druk is dat zij een geautomatiseerd (ook als zodanig in chat kenbaar maken) chat bericht als eerste reactie naar de vragende klant toe dat een reactie van klantenservice nog even kan duren maar uiterlijk bijv. twee weken.

Bedankt Consumentenbond.
    E Bodemeijer
    Kan de optie opgelost niet invullen omdat jullie eerst een reactie van BVA moeten ontvangen. Het dispuut is namelijk door BVA netjes afgehandeld.

Ook een klacht indienen over BVA Auctions?